زندگی کا اہم فیصلہ کرنے سے پہلے

اس میں کوئی شک نہیں کہ فیملی اور بیوی بچوں کو سب سے زیادہ تحفظ اور آسائشیں دینے والے آپ ہیں ۔لیکن اس کے باوجود شادی کا فیصلہ کرنے سے پہلے آپ کو یہ بات ضرور زہن میں رکھ لینی چاہئے کہ جس خاتون سے آپ شادی کرنا چاہتے ہیں کیا وہ آپ کا غصہ ، سختی اور پابندیاں تمام زندگی برداشت کر سکتی ہے ۔ اگر تو آپ کو اس بات کی تصدیق ہو جائے تو آپ اس خاتون سے ضرور شادی کریں ۔ کیونکہ ایسی خاتون آپ کی زندگی کو جنت بنادے گی اگر آپ کو لگے کہ کوئی خاتون اپ کی بابندیاں اور غصہ ، تنقید کو برداشت نہیں کر ئے گی تو اس سے شادی کے لئے آپ اپنی آنا اورافسرانا عادت کی قربانی دے دیں۔
جو کہ کہنے کی حد تک تو آپ کہہ سکتے ہیں لیکن آپ سے ایساء ہوگا نہیں ۔
محض محبت ، خوبصورتی ، شان و شوکت اور دولت کو مد نظر رکھتے ہوئے شادی کا فیصلہ کرنے والے افراد ہمیشہ زندگی کی بے سکونی سے دوچار ہوتے ہیں ۔
ہم نے تمام روحانی علوم کو مد نظر رکھتے ہوئے آپ کے لیئے یہ ایک لائن کی رپورٹ اخذ کی ہے ۔ ہم یہ نہیں کہتے کہ آپ ہماری رپورت کو مدنظر رکھتے ہوئے اس خاتون کے ساتھ شادی کرنے یا نہ کرنے یا فیصلہ کریں بلکہ ہم اس بات پر زور دیتے ہیں کہ آپ اس بات کی تصدیق کریں کہ کیا یہ خاتون تمام زندگی آپ کی سختی کو برداشت کر سکتی ہے ۔
ہم نے آپ کی آسانی کے لئے اس خاتون کی چند خوبیاں اور خامیاں بھی آپ کے لئے درج کر دی ہیں ان خوبیوں خامیوں کی بھی آپ اچھے سے تصدیق کریں اس کے بعد آپ اس خاتون سے شادی کا فیصلہ کریں ۔
یاد رہے کہ اگر آپ نے بچپن کا پورا اور درست نام کا اندراج کیا ہے تو ہی آپ کو درست رپورت حاصل ہو سکتی ہے ۔اس کے علاوہ یہ بھی یاد رکھیں کہ تمام روحانی علوم کو مد نظر رکھتے ہوئے کیا گیا ایک قیاس ہے جس سے آپ کو کچھ حد تک درست فیصلہ کرنے میں رہنمائی   حاصل ہو گی ۔

Marriage Test

کاروباری لحاظ سے یہ دوستی آپ کی اچھی بھی رہ سکتی ہے لیکن اگر آپ اس سے شادی کرنا چاہتے ہیں تو آپ کو بدلنا ہوگا یعنی آپ کو اپنا غصہ ، تنقید ، شک اور افسرگیری کو کنٹرول میں رکھنا ہوگا ۔
اس کے بعد آپ اس خاتون سے شادی کے بارئے میں سوچیں ۔ آپ کی اس خاتون سے شادی بہت اچھی نہیں رہے گی کیونکہ اس سے آپ کی ہمیشہ معمولی معمولی باتوں پر جھگڑا ہوگا  جس میں ذیادہ غلطی آپ کی طرف سے ہوگی لیکن یہ خاتون بھی آپ کی سکتی کو ایک حد تک برداشت کرئے گی ۔  یہ خاتون آپ کو اپنی حد سے ذیادہ محبت دیکھا سکتی ہے لیکن آپ کی پابندی حد سے زیادہ برداشت نہیں کر پائے گی ۔
یاد رہے کہ آپ شادی کا ارادہ جس خاتون سے بھی کریں گے اس سے شادی کے بعد آپ کے کچھ نہ کچھ اختلافات ضرور رہیں گے اس کی وجہ آپ کی تلخ زبان ، غصہ ، آنا ، تنقید اور شک کرنے کی عادت ہے لہذا اپنی شادی کے بعد کی زندگی میں امن سکون قائم رکھنے کے لئے آپ کو اپنی انا اور افسر گیری کی کچھ تو قربانی دینا ہی ہوگی ۔

اس خاتون کی شخصیت

یہ خاتون محفل میں جانے ، محفل سجانے اور دوست بنانے کی شوقین ہے ۔
بعض اوقات ایساء ہوتا ہے کہ اس کے دوست لوگ خود بخود بن جاتے ہیں ۔
یہ خاتون سخاوت کرتی ہے اور اس کو فضول خرچی کی بھی عادت ہے 
اس خاتون میں غصہ حد سے زیادہ ہے ۔
اس خاتون میں غصہ حد سے ذیادہ ہے اور یہ تنقید کرنے کی عادت میں بھی مبتلاء ہے ۔
یہ خاتون چاہتی ہے کہ ہر کوئی اس کی بات مانے اور جو کوئی اس کی بات نہیں مانتا تو یہ اس سے سخت ناراض ہو جاتی ہے اور اس کی یہ عادت کبھی نہیں دور ہوتی ۔
یہ خاتون خود کو بے حد عقل مند مانتی ہے ۔
اس خاتون کو خوشامد بے حد پسند ہے ۔
اس خاتون کو لذیز کھانے بنانا اور کھانا بے حد پسند ہے ۔
یہ خاتون اپنے دل کی بات کسی سے شیئر نہیں کرتی ۔
یہ خاتون بے حد سنجیدہ مزاج اور اپنے فیصلے پر اٹل رہنے والی خاتون ہے ۔
یہ خاتون اگر کسی سے ناراض ہو جائے تو اس کی ناراضگی جلدی ختم نہیں ہوتی ۔
یہ خاتون فیملی اور شوہر کے لئے اچھی ہے اور اسکی وجہ سے اس کے شوہر کو مالی فائدہ بھی ملتا رہے گا لیکن یہ خاتون چونکہ غصہ کی سخت ہے اس لئے گھر میں بے سکونی کا ماحول رہ سکتا ہے ۔اس کے علاوہ یہ خاتون شوہر کو کنڑول کرنا بہت اچھے سے جانتی ہے ۔
لہذا اس خاتون سے شادی کرنے سے پہلے اسکی عادات کے بارئے میں مکمل معلومات ضرور حاصل کر لیں ۔
اس خاتون کے کی شخصیت کے بارئے میں اگر آپ کو مزید معلومات درکار ہیں تو نیچے موجود لنک کو وزٹ کرلیں ۔
یاد رہے نیچے موجود لنک کو کلک کرنے سے جو تفصیل آپ کو حاصل ہوگی وہ اس خاتون کی ہے آپ کی نہیں ۔
Click Here For Personality Test

شادی اور شادی کے بعد کی پریشانی

اگر آپ کی شادی میں میں کسی قسم کی روکاوٹ آرہی ہے یا شادی کے بعد میاں بیوی کے درمیان کسی قسم کی پریشانی آرہی ہے تو اس کا صحیح روحانی حل اسم اعظم کے نوری نقش میں ہے یعنی آپ نیچے دئے گئے قرانی نقش کو آستانہ سے منگواء کر صرف اپنے گھر میں رکھ لیں انشاء اللہ اللہ کی ذات آپ کی ہر پریشانی کو غیب سے دور فرمادیں گے ۔
آپ اس نقش کا پرنٹ وٹس ایپ پر 300 روپیہ ہدیہ ادا کرکے یا ایک مسکین کو کھانا کھلا کر حاصل کر سکتے ہیں ۔ لیکن ذیادہ بہتر یہ ہے کہ آپ یہ نقش آستانہ سے بزریعہ کورئیر حاصل کرکے اپنے گھر میں رکھیں ۔انشاء اللہ سب بہتر ہو جائے گا ۔اسم اعظم کے نوری نقش کے لئے آپ آمنہ بہن سے وٹس ایپ پر رابطہ کرلیں اور اس نقش کی مزید تفصیل کے لئے آپ نیچے دئے گئے بٹن پر کلک کریں ۔

ya-Allah-Naqsh

Amna Behan

0092 306 3441786

error: Content is protected !!